 |
Joe ALEGADO (BA) 2016: |
A Tale of Colliding Ideas |
 |
ARANY Virág (BA) 2012: |
Táncos én-ek |
 |
BÉKÉSI-SZOMBATI Anett (BA) 2019: |
Elképzeléstől a megvalósulásig. Alkotói folyamatok. Takeover és Insert című darab összehasonlítása |
 |
BITÓ Katalin (BA) 2020: |
Belső képek mint alkotói eszköz használata a táncban |
 |
Arnaud BLONDEL (BA) 2013: |
Staging danger in contemporary dance – Reaching the limits |
 |
BÓDI Alexandra (BA) 2014: |
Cigány vér !? |
 |
BOKOR Felícia (BA) 2016: |
A jelen mint teremtő forrás – A színpadi jelenlét természete |
 |
BOT Ádám (BA) 2024: |
A magyar kortárstánc csipkéje: A Pataky Klári Társulat előadásainak stílusjegyei és motívumai |
 |
Alja BRANC (BA) 2019: |
The Phenomenon of Spinning. Spinning as an element of a dancer’s technique |
 |
BURUS Tamás (BA) 2015: |
Az iskola mint tanító tényező |
 |
Gaja Rupnik CARUSO (BA) 2019: |
Playground Dance. Usage of Games as a Choreographic Method |
 |
Justine COPETTE (BA) 2019: |
Site-specific Dance on Tour. How to transpose a Site-specific dance performance to different locations? |
 |
CZÉDULÁS Hanga (BA) 2018: |
Practice. Developing the skill of practice through cycle modeling and eliminating blockage |
 |
CSASZNYI Blanka (BA) 2017: |
Önálló stílusú táncos |
 |
CSEREPES Gyula (BA) 2019: |
Az előadótól az alkotóig. Egy alkotói módszer kialakulásának folyamata |
 |
CSESZLAI Hanna Benjamina (BA) 2024: |
Az instant alkotás módszertanának hipotézise: Alkotási folyamatok az Art Factory International program 2022-2023 tanévében |
 |
CSUZI Márton (BA) 2021: |
Kortárstánc művész vagyok: A táncművészeti karriermodell kialakításának szempontjai és problémái |
 |
DÁNIEL Attila (BA) 2020: |
Az ugrás mechanikája |
 |
DÁNYI Viktória (BA) 2021: |
Várandósan a színpadon |
 |
DEBRECENYI Márton (BA) 2019: |
Communication through Touch. Cooperation through the point of touch in dancing together |
 |
DÉRI András (BA) 2021: |
Struktúra és improvizáció: A reflektivitás és az intuíció viszonya az élő zenét használó munkáimban |
 |
Franziska DOFFIN (BA) 2019: |
Musical movement. Exploration of rhythm practice in dance |
 |
DÖMÖTÖR Judit (BA) 2015: |
Újratöltve – Az optimális test-tudati állapot és az “én” mozgásba kerülése a táncos szempontjából |
 |
DÖMÖTÖR Luca (BA) 2015: |
Szabadság és felelősség párhuzama a kontakt improvizáció tükrében |
 |
DRAGOS Dániel (BA) 2020: |
Hogyan láss négy szemmel? A táncművészet és a fénytervezés kölcsönös viszonya, saját tapasztalataim alapján |
 |
DRÁVUCZ Petra (BA) 2012: |
Haidau – A haidau motívum feldolgozása a Haidau című kortárstánc darabban |
 |
EMŐDI Lilla (BA) 2012: |
Tánc és beszéd kapcsolata a színpadon, egy magyarországi táncegyüttes előadásaiban |
 |
ESZLÁRI Mirjam (BA) 2013: |
Mozgásos játékok szerepe a tánchoz vezető úton |
 |
FARKAS Kámea (BA) 2020: |
House & Folk. A magyar néptánc és house tánc összehasonlítása majd találkozása a kortárstánc világában |
 |
Jerneja FEKONJA (BA) 2019: |
One Mind Different Bodies. The phenomenon of common group action with a collective mind |
 |
FURULYÁS Dóra (BA) 2019: |
Short Cut. A betanulás folyamatának részletes elemzése |
 |
HÁRSFAI Noémi (BA) 2013: |
Nyelvi összetevők vizsgálata a Hodworks Basse dance című előadásában, a nonverbális kommunikáció tükrében |
 |
Yrsa HEIJKENSKJÖLD (BA) 2020: |
Without a Map. Reflecting on the creation process, choreographing ‘LOL’ |
 |
HROTKÓ Heléna (BA) 2010: |
Set and Reset/Reset – A Budapesti Kortárstánc Fıiskola újraalkotási projektje |
 |
JACSÓ Anna (BA) 2024: |
Exploring the performative toolbox: A journey from the surface to the source with the help of improvisational methods |
 |
Till JENEWEIN (BA) 2024: |
Breathing into listening: Researching the breath through introspective practice and its effects on embodiment, creativity, and performance |
 |
KLAUSZ Veronika (BA) 2022: |
Hová vezet a tánctanulásom? Táncművészetem értékeinek kirajzolódása |
 |
KONCZ Judit (BA) 2021: |
Porckorongsérv kialakulásának lehetséges folyamatai táncosoknál és a gyógyuláshoz vezető út saját tapasztalataim alapján |
 |
Anita KUROLJOVA (BA) 2021: |
Learning Strategy: Guidelines and Suggestions for Dancers |
 |
LÉVAI Viola (BA) 2015: |
A figyelem jelenléte és irányítása tánc közben |
 |
Rita MATOS (BA) 2022: |
Hungarian Folk Culture: My experience as a Foreigner |
 |
Ivona MEDIČ (BA) 2019: |
Contemporary Dance in Popular Culture. Music video choreography |
 |
MIKÓ Dávid Béla (BA) 2021: |
Független mozgásművész életvezetése: Művészeti időgazdálkodás |
 |
MOLNÁR Csaba (BA) 2022: |
Retrospektív: Szakmai és személyes pályafutásom áttekintése |
 |
MOLNÁR Dániel (BA) 2012: |
Jelenlét – Kutatás a színpadi jelenlétet befolyásoló külső és belső tényezők témájában |
 |
NAGY Imola (BA) 2013: |
Kívülről Be – Belső folyamatok és a versengés viszonya az amatőr tánctól a hivatásig |
 |
NÉMET Ildikó (BA) 2016: |
Út a testi és lelki gátlások feloldásáig improvizáció segítségével |
 |
OBERFRANK Réka (BA) 2018: |
Személyiség, kommunikáció, mozgás. Személyiségfejlődés a Budapest Kortárstánc Főiskola kommunikációs módszerei által |
 |
Petra PEČEK (BA) 2018: |
Personal stories of women on stage |
 |
Julija PEČNIKAR (BA) 2019: |
Motion Trigger to Dance Practice |
 |
PELLES Nikolett (BA) 2013: |
A női táncosokra nehezedő testalkati elvárások okai és következményei |
 |
PETROVICS Sándor (BA) 2012: |
Ördöglakat – Fiútánc munkanapló |
 |
RÉTI-HARMATH Olivia Eszter (BA) 2019: |
Pitypang avagy az átváltozás virágai. Alkotói munka a Baltazár Színház társulatával |
 |
RÓZSAVÖLGYI Zsuzsanna (BA) 2017: |
Soft Tissue Balancing – Olvasási engedély kérése / Reading permission request: rozsuzs@gmail.com |
 |
SESSI Krisztina (BA) 2015: |
KortársNéptánc – A Budapest Kortárstánc Főiskolán ötvözött és kialakult kortárs néptánc bemutatása és hatása a táncművészi pályámra |
 |
Chao SHI (BA) 2018: |
A Reflection on My Personal Experiences A Comparison between Chinese and Western Ballet Education |
 |
SZÁSZ Zsófia (BA) 2020: |
A legényes, a karikázó, a moldvai, meg a kortárstánc. Amiért, ahogyan és amire a néptáncot használom |
 |
SZEMESSY Kinga (BA) 2013: |
A kritika helye a kortárs előadóművészetben |
 |
SZERI Viktor (BA) 2019: |
A multifunkcionális alkotó. Tapasztalatok az iskola elvégzése után koreográfusként a pályázás, darabmegvalósítás, továbbjátszás területén |
 |
SZILÁGYI Krisztián (BA) 2024: |
A fal- és sziklamászás hatásai a táncművész fizikai és mentális képességeinek fejlesztésére |
 |
SZIRTES Krisztina (BA) 2017: |
A kortárs tánc társadalmi beágyazottsága Budapesten – akadályok és lehetőségek |
 |
SZOKOL Katalin (BA) 2018: |
Hogyan válhat javamra a sérülésem? |
 |
SZŰCS Dóra Ida (BA) 2012: |
Recepttánc – Táncelemzési módszerek a kortárs művészetekben |
 |
TAKÁCS Ramóna (BA) 2016: |
TÁNCOS FAKTOR – Tapasztalatok alapján összegyűjtött, a táncos mindennapjaira kiható témák |
 |
Milica TANČIĆ (BA) 2023: |
SCREENDANCE: The current and future role of the medium within an increasingly digitized age |
 |
Virva TORKKO (BA) 2018: |
Improvisation as my tool for dancing |
 |
Ana TOT (BA) 2017: |
Learning and Understanding Contemporary Dance throughout Different Age |
 |
TÓTH Laura (BA) 2015: |
Táncoló tudat |
 |
VÁGNER Orsolya (BA) 2018: |
Szerethető színpadi esetlenség. Kutatás a táncművészek nem megjátszott esetlenségének lehetőségéről |
 |
VARGA Dóra (BA) 2022: |
Az énazonosság élménye a táncban: Az áramlás megtapasztalása a kortárstánc gyakorlása által |
 |
VASS Imre (BA) 2021: |
Feltérképezés és letapogatás: Érdeklődési körök és kulcsszavak feltérképezése a 2010–2020 közötti alkotói munkásságom tükrében |
 |
VIRÁG Melinda (BA) 2024: |
Burok retrospektív: Előadó táncművészként megélt kihívások a Burok táncszínházi előadás alkotói és továbbjátszási folyamatában |
 |
Kristina ZAKERNYCHNA (BA) 2020: |
Warm-up for dancers |
 |
ZÁVODSZKY Rita (BA) 2015: |
A kortárstánc által alkalmazott tánctechnikák – A Budapest Kortárstánc Főiskola tánctechnikai képzése saját tapasztalat alapján |